Achtergrond

Voor ik mijn bedrijf opzette, werkte ik als senior adviseur bij Bureau KLB, waar ik uiteenlopende projecten heb gedaan voor ministeries, provincies, gemeenten, werkgeversorganisaties en vakbonden. In de jaren die ik daarvoor voor D66 werkte, heb ik de partij internationaal vertegenwoordigd, de partij ondersteund op internationale thema’s, en de internationale projecten gecoördineerd. Daarnaast ben ik eindredacteur geweest van verschillende uitgaven van D66, waaronder het tijdschrift van het wetenschappelijk bureau Idee en het ledenblad De Democraat.

Naast mijn studie Geschiedenis en in mijn werk heb ik me verdiept in Nederlands en Europees beleid, wetgeving en recht, journalistiek en grafische vormgeving. Als vrijwilliger heb ik me de afgelopen jaren o.a. ingezet voor het Haagse groen en het OBV.

Mijn werkwijze is persoonlijk en doelgericht. Ik ben bevlogen, creatief en nauwkeurig.

Geef een reactie

