Opdrachtgevers en aanpak

Opdrachtgevers zijn publieke organisaties zoals ministeries, vakbonden, werkgevers organisaties, RIVM, Erasmus Universiteit, en commerciële organisaties zoals Coca-Cola met Dröge & van Drimmelen en Kiwa met AVEQ.

Goed luisteren naar de vraag en gevoel ontwikkelen voor de doelgroep, dat zijn mijn uitgangspunten voor communicatie- en beleidsadvies. Ik geef advies dat niet alleen gedegen is, maar ook aansluit op de wereld en werkelijkheid van de ontvanger. Spetterende producten als het kan, sobere boodschap waar dat moet.

Vorm is niet ondergeschikt aan inhoud, de een versterkt de ander. Vanuit mijn kennis van en betrokkenheid bij de inhoud ga ik op zoek naar de beste vormgeving een (digitale) publicatie of communicatiemiddel. Het is juist die combinatie van scherpe inhoudelijke analyse enerzijds en kennis van vormgeving en data visualisatie anderzijds waar mijn kracht ligt.

Ik begeleid auteurs, vormgevers, automatiseerders en drukkers tot een mooi eindproduct, binnen de gestelde deadlines. Ook voor het samenstellen van publicaties en eindredactie kunt u bij mij terecht. Schrijven, herschrijven en redigeren, voor gedrukte media of digitaal: ik breng de boodschap bondig, helder en doelgericht over.

Als ik voor een opdracht zelf niet alle kennis in huis heb, kan ik putten uit een netwerk van deskundige zelfstandigen en bureaus.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s